hej hej hej

Vi är i skolan eller JAG är i skolan :(
Gisela är i spanien!!!!
Ta henne!!!!
Jag är i den gråa döda skolan så jag har en dålig tid!
Nu ska jag dra ett skämt för er!
Vad händer om man sparkar på en cykel?????
Jag vet inte??? (den som inte vet är ett pucko)
Svar: Det blir en sparkcykel!!!!!
Jiiiippiiii!!!!
Fick skämtet av en kille is kolan.
Jag älskar Taylor Lautner Gisela med.
Titta vad sööööööööt han eeeeeeee!!!!!
Niceeeeeee!!!!!
Vi har ett svårt ord i franskan jag vet inte hur det stavas men att det låter som den här stavningen.
Kesköse.
Lite fail jag vet.........
Bye bye mina fans och enjoy dessa bilder!!!!!!

18 år på denna snygga bild.                 Och 12 på denna söööta bild.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är inte du och giss systrar ? :o

2010-11-16 @ 18:55:03
Postat av: mummel

ja shit de e dom

2010-11-22 @ 11:27:12
Postat av: Sisela

Jo vi e systrar läs vår blogg vete faan!

2010-11-24 @ 13:38:35
URL: http://ketiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0